Inlägg: 2781382
Sv: A proposito de nada
Farsang: men vilket blick för spelet som Trevigno har när han hittade Kopakka. Bjöd igen för kopakkas pass i en tidigare match. Sanna lagkamrater är de. Hoppas att de spelar för oss även nästa säsong. 👍
+ 16
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: Man nästan såg hur förvånad Kopacka var att han fick den magnifika passningen och att inte Bobby gick på eget avslut.
+ 4