Inlägg: 2781405
Sv: A proposito de nada
Jonjo: Passningen var ju något utöver det vanliga! Bobby är en av dom bästa värvningar Brynäs gjort genom tiderna, en kämpe, en kille med stort hjärta och en person med skön inställning till livet. Man blir ju bara glad av att se honom, hade jag varit en tjej då hade jag velat mysa med Bobby 😂
+ 17
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Hofbauer delar ut en högerkrok på Day, som delar ut en högerkrok tillbaka. Hofbauer faller som död och domarna videogranskar situationen.
Domarna dömer 2 minuter på båda spelarna. Bra domslut.
Domarna dömer 2 minuter på båda spelarna. Bra domslut.
+ 7
Sv: A proposito de nada
lapad: "hade jag varit en tjej då hade jag velat mysa med Bobby "
Jag är en heterosexuell man men här hade jag kunnat göra ett undantag ;)
Jag är en heterosexuell man men här hade jag kunnat göra ett undantag ;)
+ 13