Inlägg: 2781436
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Alltså snacka om att Niklas Eriksson har plintat in ödmjukhet i Örebro.
Först står Karlkvist för ett par veckor sedan och pratar hur ödmjukt som helst om Modo och matchstraffet.
Och idag står Wikman i intervjuv efter matchen och är hur ödmjukt som helst över matchstraffet och tacklingen på Rödin, fan vad snyggt.
Hatten av!
Först står Karlkvist för ett par veckor sedan och pratar hur ödmjukt som helst om Modo och matchstraffet.
Och idag står Wikman i intervjuv efter matchen och är hur ödmjukt som helst över matchstraffet och tacklingen på Rödin, fan vad snyggt.
Hatten av!
+ 12