Inlägg: 2781473
Sv: A proposito de nada
Okej för tabellens skull är det väl bättre om Färjestad förlorar men kan inte säga att jag mår jättedåligt av att Leksand fuckar upp det.
+ 5
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Leksand ska vara glada om dom tar det här till förlängning
+ 1
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Man ser ju tydligt att Jonathan Ang är en bra spelare. Fin kemi med Borgström dessutom.
Sjöholm påminner förresten lite om Bertilsson i samma ålder.
Sjöholm påminner förresten lite om Bertilsson i samma ålder.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Den där målvaktstabben sänkte dem. 3-0 i tredje perioden hade varit tufft även för FBK.
+ 2