Inlägg: 2781510
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Silfver: Bredden. Snacka om vansinnig bredd.
Trivingo är som en Light version av the rat, är överallt på isen.
Årets värvning i shl baserat på förväntningarna.
Scott är som en tigertank efter sargerna, när var karln så dominant i hörnerna som han är nu? Och då tuggar han i en fjärde. Galet.
Man kan bara fortsätta spelare för spelare...
Trivingo är som en Light version av the rat, är överallt på isen.
Årets värvning i shl baserat på förväntningarna.
Scott är som en tigertank efter sargerna, när var karln så dominant i hörnerna som han är nu? Och då tuggar han i en fjärde. Galet.
Man kan bara fortsätta spelare för spelare...
+ 19
Sv: A proposito de nada
Silfver: "första klart till Örebro och andra knappt till Brynäs."
Lite kul att man tänker så här (även jag, ingen kritik mot dig) när man tittar på skottstatistiken.
Första perioden: 6-12 till Örebros fördel (klart till Örebro)
Andra perioden: 11-3 till Brynäs (kändes inte som det)
Tredje perioden: 17-7 till Brynäs (här växlade Brynäs upp... som vanligt!?)
Lite kul att man tänker så här (även jag, ingen kritik mot dig) när man tittar på skottstatistiken.
Första perioden: 6-12 till Örebros fördel (klart till Örebro)
Andra perioden: 11-3 till Brynäs (kändes inte som det)
Tredje perioden: 17-7 till Brynäs (här växlade Brynäs upp... som vanligt!?)
+ 3
På tal om imponerande, blev ett par timmars hockeysnack i bilen på väg hem och vi försökte påminna oss om när Brynäs såg så här bra ut sist. Det lutade åt att det inte ens såg så här bra ut under senaste guldåret. Det betyder såklart inte att några sådana förhoppningar skall läggas på laget men man kan bara njuta av hur det ser ut istället.
Matchen i sig var jämn, första klart till Örebro och andra knappt till Brynäs. Sen växlade Brynäs upp i tredje och det var väl främst två spelare som var tungan på vågen.
Bobby T och Jordan S, de gick vinnande ur massor av närkamper och fattade kloka beslut när en del andra spelare kanske inte hade sin bästa dag.