Inlägg: 2783925
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Kan visst Brynäs göra...diverse tabeller i NHL kommer alltid ligga före :D
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Tack för en riktig sevärd match!
Tycker att ni spelar SHL:s bästa hockey och är så jäkla imponerad av erat lag och spel.
Vi vann 2 poäng idag i en jämn match, vilket jag ser som en seger.
Apropå det bortdömda målet så är beslutet korrekt.
Töm å glöm.
Är så glad att ni är tillbaka och bidrar med underbar hockey!
Tycker att ni spelar SHL:s bästa hockey och är så jäkla imponerad av erat lag och spel.
Vi vann 2 poäng idag i en jämn match, vilket jag ser som en seger.
Apropå det bortdömda målet så är beslutet korrekt.
Töm å glöm.
Är så glad att ni är tillbaka och bidrar med underbar hockey!
+ 10
Var lite glad åt segern istället. Nu kanske ni kan titta lite uppåt i tabellen. Det kan ju inte vi.