Inlägg: 2784933
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd: Modo - Brynäs IF 2024-12-07
Hoppas piskan är framme nu i periodpaus. Nog att vi har en svacka och inget klickar. Men att inte kämpa på isen är en annan sak.
+ 2
Sv: Matchtråd: Modo - Brynäs IF 2024-12-07
rafalski: Är ju inte jättekonstigt om spelarna (våra duktiga backar) känner sig lite slut nu när vi går på 5 backar. Det blir ju tufft då...
+ 2
Hade man inte vetat vad vi kan i tredjeperioden så had man gått och rullat köttbullar nu.