Inlägg: 2785746
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd: Modo - Brynäs IF 2024-12-07
Hoppas att ni sov bra inatt. Inga mardrömmar om när Norlinder spelade fiol? 😉
Sv: Matchtråd: Modo - Brynäs IF 2024-12-07
OveJärnkrok: jag tycker överlag att du har en rätt tråkig ton i vissa av dina inlägg. Uppenbarligen berör / stör du dig på MoDo då många av dina inlägg går ut på att skriva negativt om klubben.
Orkar inte sitta och lägga mer tid på såna som dig. Finns många andra brynäsare jag hellre diskuterar hockey med. Tack för din tid. :)
Orkar inte sitta och lägga mer tid på såna som dig. Finns många andra brynäsare jag hellre diskuterar hockey med. Tack för din tid. :)
Jag är alltså småsint för att jag tycker det skulle vara roligare med något annat lag än Modo i Shl? Hmm ok. Det är ju bara min personliga uppfattning.
Glömde att Modoiter blir lite kränkta när man inte ser klubbens storhet. Om det känns bättre att veta så hade jag helst sett Lhc, Hv eller Växjö åka ur. Men är ganska övertygad om att det blir Modo.