Inlägg: 2786222
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Supportern:
”mk: ja, lika gärna att ge upp. Stor risk vi åker i år igen..”
Ha ha ha, ja eller hur.
Nä kanske det tom vore bättre att vi fick spela med halvsjuka spelare ett tag till än gå på uppehåll.
Då hade vi kunna passa på att matchträna Berra och Andersson också som en del av deras rehab.
Ja det finns perspektiv på allt.
”mk: ja, lika gärna att ge upp. Stor risk vi åker i år igen..”
Ha ha ha, ja eller hur.
Nä kanske det tom vore bättre att vi fick spela med halvsjuka spelare ett tag till än gå på uppehåll.
Då hade vi kunna passa på att matchträna Berra och Andersson också som en del av deras rehab.
Ja det finns perspektiv på allt.