Inlägg: 2786224
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
JawKee: Borde tillämpa Tommy Sandlins metod. Fira Jul på Midsommar och träna stenhårt under Juluppehållet. 👍
+ 3
Sv: A proposito de nada
JawKee: Givetvis lägger man det mesta på försäsongen. Men nu hade man ju planerat en rejäl träningsvärk tillsammans för att klara av återstoden av säsongen.
Topplagen brukar ju lägga en tung träningsmetoder i jan-feb. Tror Brynäs hade räknat med att kunna ha en bra vecka nu.
Beror givetvis på vilka spelare som är sjuka, vem som är viktigast.
Jag säger inte att man hinner träna ordentligt.
Men har man planerat en enl Sasse rejäl tränkngsvecka och sex man nu är borta, kanske fler längre fram. Så rubbar man ju rejält på planering.
Gälla lägger ju inte in en träningsvecka för att jävlas med spelarna..
För mycket träning under säsong är väl inte farligt, snarare för lite. Om du förstår vad jag menar.
Jaja. Vi får se hur det blir.
Topplagen brukar ju lägga en tung träningsmetoder i jan-feb. Tror Brynäs hade räknat med att kunna ha en bra vecka nu.
Beror givetvis på vilka spelare som är sjuka, vem som är viktigast.
Jag säger inte att man hinner träna ordentligt.
Men har man planerat en enl Sasse rejäl tränkngsvecka och sex man nu är borta, kanske fler längre fram. Så rubbar man ju rejält på planering.
Gälla lägger ju inte in en träningsvecka för att jävlas med spelarna..
För mycket träning under säsong är väl inte farligt, snarare för lite. Om du förstår vad jag menar.
Jaja. Vi får se hur det blir.
Sv: A proposito de nada
Fy fan ... Vi ligger 1 säoch ni bara klagar på allt möjligt... Lägg ner nu ...
+ 1
Oroa dig inte. Dom kommer hinna träna. Laget sitter dessutom bra ihop redan som det är.
För mycket träning tär också på spelare kan jag garantera.