Inlägg: 2786269
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
JawKee: beror på vad man behöver träna...
PP tex...hur man vill göra uppspel osv..olika moment taktiska drar man ju upp på träning och i teorin..
Att komma in i tempo.....då är ju naturligtvis matcher bäst .
Så jag tycker nog inte man kan säga att matcher är den bästa träningen..enbart
PP tex...hur man vill göra uppspel osv..olika moment taktiska drar man ju upp på träning och i teorin..
Att komma in i tempo.....då är ju naturligtvis matcher bäst .
Så jag tycker nog inte man kan säga att matcher är den bästa träningen..enbart
+ 2
Sv: A proposito de nada
Såg på Miks Instagram att hans son är på besök i Gävle!
Roligt för han att få tillbringa lite tid med han nu under uppehållet 🤩
Roligt för han att få tillbringa lite tid med han nu under uppehållet 🤩
+ 18