Inlägg: 2786940
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{9742}: Jag tycker personligen att det beror på lite vad man menar. Det är en sak att tillåta fighting och att domare inte bryter. Det är en helt annan sak att låta spelare gruffa och slåss lite men att domaren går emellan tidigt. Tycker inte det ska rendera i utvisning så lätt som det gör idag.
Vill vi ha känslor i hockeyn eller inte?
Det tillåts generellt sätt väldigt väldigt lite i svensk hockey och det tycker jag är lite destruktivt. Det stoppar upp spelet.
Vill vi ha känslor i hockeyn eller inte?
Det tillåts generellt sätt väldigt väldigt lite i svensk hockey och det tycker jag är lite destruktivt. Det stoppar upp spelet.
+ 2
Fighting är ju som du skriver bara trams