Inlägg: 2786944
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{9742}: Det ”underbara” är väl bara att artikeln om Selänne i Ockelbo tvärtom handlade om just elithockey: dvs om pappa Selänne.
Inte ett ord om sonen, hur denne hamnat i Ockelbo, varför han hamnat där, var i laget han spelar, osv osv.
Hade ju varit mer intressant att läsa mer om hur sonen till en legend har det i en liga långt under elitnivå.
Slarvigt av GD:s reporter, han blev väl så star strucked av pappan att han glömde bort att skriva nåt om det som var intressant: sonen.
Inte ett ord om sonen, hur denne hamnat i Ockelbo, varför han hamnat där, var i laget han spelar, osv osv.
Hade ju varit mer intressant att läsa mer om hur sonen till en legend har det i en liga långt under elitnivå.
Slarvigt av GD:s reporter, han blev väl så star strucked av pappan att han glömde bort att skriva nåt om det som var intressant: sonen.
+ 3
Sv: A proposito de nada
{9742}:
Klockrent min vän, finns så mycket härlig hockey på lite lägre nivå som göder toppen av Svensk hockey, helt underbart 🥰🤘
Klockrent min vän, finns så mycket härlig hockey på lite lägre nivå som göder toppen av Svensk hockey, helt underbart 🥰🤘
+ 1