Inlägg: 2787051
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
SaggeBoy:
Jaa, det var riktigt dåligt idag, otroligt mycket slarv, dålig fart, vinner inga sargdueller, uppspel katastofalt, passningar går till markerad spelare, uselt och trött pp, mm.mm 😂
Holm i Kassen den enda som var riktigt bra, Finnarna hade kunnat vinna med 7- 8 mål 😂
Jaa, det var riktigt dåligt idag, otroligt mycket slarv, dålig fart, vinner inga sargdueller, uppspel katastofalt, passningar går till markerad spelare, uselt och trött pp, mm.mm 😂
Holm i Kassen den enda som var riktigt bra, Finnarna hade kunnat vinna med 7- 8 mål 😂