Inlägg: 2788718
Sv: A proposito de nada
Kung_Sjödin: Jo, det har dom. Men där är man upptagna med att diskutera vilken filmare Silfverberg är. Trevligare stämning här :)
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
nittontolv: Förklara, på vilka grunder är Färjestad Sveriges bästa lag?
Jag är uppriktigt intresserad.
Jag är uppriktigt intresserad.
Sv: A proposito de nada
Skön seger, mentalt viktig. Och inte en Modo-logga så långt ögat når i forumet.
+ 11