Inlägg: 2793619
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
Jockster : du har självklart rätt till din åsikt.
”ALLA bedöms” osv, ja möjligt men ett trubbigt sätt många gånger enligt mig.
Vad gjorde Larsson? Ja väljer man att titta på statistik och inte spelet…., då får man sin verklighet.
Jag gillar att titta på själva spelet till största delen.
”ALLA bedöms” osv, ja möjligt men ett trubbigt sätt många gånger enligt mig.
Vad gjorde Larsson? Ja väljer man att titta på statistik och inte spelet…., då får man sin verklighet.
Jag gillar att titta på själva spelet till största delen.
Sv: Matchtråd Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
Jockster : "Vad gjorde Larsson?"
14 tekningsvinster och bara 6 förluster. Detta samtidigt som han loggade över 22 minuters speltid (extremt mycket för en FW).
Sånt som kanske inte alltid syns i statistiken. Eller ja, sånt som folk kanske inte riktigt tittar på.
Kan jämföras med Scotts 3 vinster och 11 förluster eller Ölunds 6 vinster och 10 förluster i matchen. Vesel hade 1 vinst och 4 förluster och Hillström vann sin enda tekning han fick teka.
Edit: Silfver och Indrasis låg på 19:30-19:55 i speltid som jämförelse.
14 tekningsvinster och bara 6 förluster. Detta samtidigt som han loggade över 22 minuters speltid (extremt mycket för en FW).
Sånt som kanske inte alltid syns i statistiken. Eller ja, sånt som folk kanske inte riktigt tittar på.
Kan jämföras med Scotts 3 vinster och 11 förluster eller Ölunds 6 vinster och 10 förluster i matchen. Vesel hade 1 vinst och 4 förluster och Hillström vann sin enda tekning han fick teka.
Edit: Silfver och Indrasis låg på 19:30-19:55 i speltid som jämförelse.
+ 7
Kopacka 11 mål = 10 plats i ligan
Indrasis = 17 ass = 6 plats i ligan, 2 ass bakom ledaren
De leverarar på den nivåmsom deras uppgifter kräver.
Som sagt: ALLA bedöms med statistik efter vad deras uppgift är i laget.
Indrasis bidrog med ett ass ikväll, #33 med ett mål!
Vad gjorde Larsson?
Fattar du?