Inlägg: 2813937
Sv: A proposito de nada
Peja: Ja, det var min känsla angående Haapala. Har Öberg varit utanför truppen i Malmö? Finns det en chans att få loss honom tro?
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tycker Brynäs kan sammanfattas som:
*väldigt skickligt lag
*spelar vuxet/smart/rutinerat
*bred spets
d v s väldigt jobbigt att möta
*väldigt skickligt lag
*spelar vuxet/smart/rutinerat
*bred spets
d v s väldigt jobbigt att möta
+ 9