Inlägg: 2814067
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Brynäs har redan undvikit kval. Ska man då fortsätta ha det målet eller ska man sikta högre? Ska målsättningen fortfarande vara att ta körkort efter att man har tagit körkortet?
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Du var ju alldeles nyss bergsäker på att Silver hade skjutit massa skott det sista..
Jag känner nog mer att Alcen o Svedman har koll o förhoppningsvis har is i magen.. Låt juniorer spela..ge dem is o erfarenhet ihop med scott ..vessel...Låt Lejon spela i Karlakoga...ta hem till nästa år.
Jag känner nog mer att Alcen o Svedman har koll o förhoppningsvis har is i magen.. Låt juniorer spela..ge dem is o erfarenhet ihop med scott ..vessel...Låt Lejon spela i Karlakoga...ta hem till nästa år.
+ 2