Inlägg: 2817453
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Stenis:
Jag ser det som ganska troligt att såväl Indrasis som Schroeder lämnar. Kanske Scott med. Kommer dock vara svårt att inte ge honom kontrakt om han vill ha det. Han har ju verkligen visat att han håller hög klass som spelare i fjärdekedjan i SHL.
Jag ser det som ganska troligt att såväl Indrasis som Schroeder lämnar. Kanske Scott med. Kommer dock vara svårt att inte ge honom kontrakt om han vill ha det. Han har ju verkligen visat att han håller hög klass som spelare i fjärdekedjan i SHL.
+ 7
Hjärnan inser att det blir svårt för Johan att värva en bättre forwardsida utan att byta ut flertalet spelare. Det är ju bara Indrasis, schroeder, vesel och scott som är utbytningsbara.