Inlägg: 2818244
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jugge: Märkligt att det aldrig riktigt lossnat för Puljujärvi i NHL. Talang finns det ju i överflöd. Antar att det blir Schweiz om inget lag plockar upp honom där borta.
Hans stora problem är att han är usel på engelska. Medför problem för honom lagmässigt och socialt. Han förstår inte instruktioner så bra och kan heller inte kommunicera ut det han vill så bra.
Hans stora problem är att han är usel på engelska. Medför problem för honom lagmässigt och socialt. Han förstår inte instruktioner så bra och kan heller inte kommunicera ut det han vill så bra.
+ 1
Vore ju jäkligt spännande att se honom i Brynäs dock..