Inlägg: 2819612
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Farsang:
Absolut är det så, jag tror Hedman och Nylander behöver göra sina livs matcher om vi skall ha en chans att vinna turneringen
Håller dom 2 som de viktigaste spelarna i Tre Kronor
Att USA och Kanada är favoriter råder det ingen tvekan om men som du säger så har Sverige ett riktigt bra lag men som jag sagt förut så tror jag USA och Kanade gör upp om turneringssegern.
Man är så sjukt taggad att se världens bästa spelare spela mot varandra.
Finland har ju också ett intressant lag men ser inte hur de skall rubba Kanada och USA:
Tippar
1. USA
2Kanada
3 Sverige
4 Finland
trist att inte finnarna har med sin bästa back i Heiskanen som fått en skada
Absolut är det så, jag tror Hedman och Nylander behöver göra sina livs matcher om vi skall ha en chans att vinna turneringen
Håller dom 2 som de viktigaste spelarna i Tre Kronor
Att USA och Kanada är favoriter råder det ingen tvekan om men som du säger så har Sverige ett riktigt bra lag men som jag sagt förut så tror jag USA och Kanade gör upp om turneringssegern.
Man är så sjukt taggad att se världens bästa spelare spela mot varandra.
Finland har ju också ett intressant lag men ser inte hur de skall rubba Kanada och USA:
Tippar
1. USA
2Kanada
3 Sverige
4 Finland
trist att inte finnarna har med sin bästa back i Heiskanen som fått en skada
+ 2

Man ser bara att alla andra landslag har sjukt bra spelare, utan att inse att vi också har det.
Visst att ingen är lika bra som mc David. Men tycker ändå vi underskattar för hårt.