Inlägg: 2819649
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Erat: Ja det är ju ingen som vill ha en skada nu.. men det vore ganska avslaget att köra det på sommaren med
+ 1
Sv: A proposito de nada
Erat: Ja vi får se, Tror dock att om Tre Kronor leder med 4-3 mot Kanada eller mot USA med 10 kvar så kommer inte Tkachuk:arna, Marchand, JT Miller och dyl att skaka på axlarna och lugnt vänta in slutsignalen i fullsatta arenor i Montreal/Boston. Tror inte heller finnarna kommer att åka omkring och fylla år mot Tre Kronor. Tror det är enormt mycket prestige i matcherna.
Dock tror jag man har respekten att inte check towards the head och knätacklingar. Tjafs och gurgel kommer det dock bli.
Tror jag. Otroligt sugen på att se detta.
Dock tror jag man har respekten att inte check towards the head och knätacklingar. Tjafs och gurgel kommer det dock bli.
Tror jag. Otroligt sugen på att se detta.
+ 5
Otroligt dumt att ha det här mitt i säsongen.