Inlägg: 2819692
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Berge: Gubblag verkar kunna göra rätt bra ifrån sig. DIF ligger tvåa med ett gubblag och BIF ligger etta. :)
Med din logik kommer inget av de lagen palla med slutspelet för att de har för gamla spelare?
Med din logik kommer inget av de lagen palla med slutspelet för att de har för gamla spelare?
+ 3
Sv: A proposito de nada
Berge: Dock vill jag lägga in en tanke med att Karlskoga ofta spelar med en jävla press/forecheck.
Lyckas Djurgården behålla lugnet då så tror jag att DIF vinner den matchserien utan problem.
Djurgården har också bäst bredd/juniorer som kan kliva fram och avgöra matcher när olika lags spets tar ut varandra.
Lyckas Djurgården behålla lugnet då så tror jag att DIF vinner den matchserien utan problem.
Djurgården har också bäst bredd/juniorer som kan kliva fram och avgöra matcher när olika lags spets tar ut varandra.
Sv: A proposito de nada
Berge: Djurgården torskar ju i princip bara mot AIK. Tror de vinner slutspelet rätt enkelt om de slipper möta AIK.
SSK ser också bra ut och Björklöven har ett bra lag.