Inlägg: 2819697
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Det blir till att sova nu.
Går inte upp inatt men har ställt kl. på fem.
Tänkte försöka se matchen i efterhand på Viaplay utan att få vetskap om resultatet.
Då hinner jag till jobbet till åtta.
Får snabbspola lite om det blir tight om tid:)
Går inte upp inatt men har ställt kl. på fem.
Tänkte försöka se matchen i efterhand på Viaplay utan att få vetskap om resultatet.
Då hinner jag till jobbet till åtta.
Får snabbspola lite om det blir tight om tid:)
+ 3
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Säkert häftigt, men för mig inte ens i närheten av att uppleva SM-finaler i Gavlerinken, som ligger i hockeyvärldens riktiga Mekka.
Själv har jag alltid värderat Brynäs över landslaget.
Själv har jag alltid värderat Brynäs över landslaget.
+ 9
= minne från gamla Canada Cup. Helt fascinerande att se och ett minne för livet. Vill se denna hockeyvulkan igen även om vi inte vinner.