Inlägg: 2824757
Sv: Matchtråd: Timrå IK - Brynäs IF 2025-02-20
Jadu: Ok att vara saklig i andras forum men varför vill du bara in och provocera? Fyller det någon tomhet i ditt liv?
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd: Timrå IK - Brynäs IF 2025-02-20
Zappaholic: Du vet lika väl som jag att mindervärdeskomplexet är starkt, det är kul och en högtid för dom när de får fira en grundseriematchseger i vårat forum. Patetiskt såklart, men man har blivit van.
Nu hoppas vi att Gälla får igång laget till lördag.
Nu hoppas vi att Gälla får igång laget till lördag.
+ 6
Sv: Matchtråd: Timrå IK - Brynäs IF 2025-02-20
Zappaholic: Hahahaha jadu vi är verkligen olika som sagt, fyller någon tomhet??? din tomhet fylls av att skriva skit om lag i erat forum alltså? jag har inte ens varit inne här och skrivit nåt provocerande men jag tycker det är så fruktansvärt patetiskt det du skriver. Ensambarnsyndrom delux