Inlägg: 2825544
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd: Modo - Brynäs IF 2025-02-22
Papegojan: Tycker Indrasis har varit ovanligt bra hittills, fått fram flera enkla passningar, men samtidigt långt ifrån en acceptabel nivå för någon som spela så högt upp. Det där artisteriet och genialiska passningsspelet som en del yrar om ser man ju inga spår av idag heller.
Snyggt av Silfverberg!
Snyggt av Silfverberg!
+ 2
Sv: Matchtråd: Modo - Brynäs IF 2025-02-22
Papegojan: Ja fy fan va tungt han har det. Otroligt att han tar en tröja i förstalinan hos shls serieledare med det spel han presterar nu. Ett jävla sänke tyvärr för närvarande…
+ 3
Så fort de lägger en passning på honom så vänder spelet. Han har inte lyckats slå en passning rätt