Inlägg: 2828606
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
bradberry: Håller med, hur många som helst som är sjuka och totaldäckade, jag själv är frisk som en nötkärna i vanligt ordning (peppar peppar) trots att övriga familjen samt kollegor insjuknar en efter en.
Sv: A proposito de nada
bradberry: kan bara hålla med, själv sjuk 6 veckor tidigare i vinter, en kollega 10 veckor, hon är fortfarande inte riktigt bra.
Plus många andra, ett helvete helt enkelt😬😬
Plus många andra, ett helvete helt enkelt😬😬
+ 2
Sv: A proposito de nada
bradberry:
Tio saknas hos Frölunda... Hoppas Gälla kan motivera rätt när nån kanske får för sig att matchen redan är vunnen.
Tio saknas hos Frölunda... Hoppas Gälla kan motivera rätt när nån kanske får för sig att matchen redan är vunnen.
+ 5
Sv: A proposito de nada
bradberry: fick inte Kinnvall det någon säsong i Brynäs? Har för mig att han hade det väldigt tufft konditions mässigt resten av säsongen då😮💨
Ändå har jag aldrig under min livstid varit med om att så många jag känner, anhöriga och bekanta, varit så fullständigt däckade som i år… Inte bara att många är sjuka utan att man är så jävulskt dålig att man känner sig mer död än levande… Läste oxå att just Gävle var extremt drabbat just nu. Själv har jag klarat mig (knock on wood) trots att familjen varit jävligt sjuka…
Inte kul om detta sprider sig i truppen….