Inlägg: 2837851
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
Forsberg 1978: Fan vilken pessimist du är!
Ni har vunnit serien och kommer att få möta det lägst rankade laget i kvarten. Hemmaplansfördel och en kokande arena.
Ni har vunnit serien och kommer att få möta det lägst rankade laget i kvarten. Hemmaplansfördel och en kokande arena.
+ 7
Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
Forsberg 1978: Exakt detta vad var typ alla sa i HA också. Där vägde vi för lite och skulle inte ha en chans.
Sen kan vi mycket väl ryka direkt för det. FBK rykte direkt förra säsongen (4-0). Inte direkt lätt att gå vidare från kvarten vilket lag man än är.
Edit: Senaste 8 matcherna har vi släppt in 8 mål vid lika styrka. Ta med er det när ni spekulerar i om Brynäs är så värdelösa just nu. Det är BP & PP som fallerat helt. Inte ALLT.
Sen kan vi mycket väl ryka direkt för det. FBK rykte direkt förra säsongen (4-0). Inte direkt lätt att gå vidare från kvarten vilket lag man än är.
Edit: Senaste 8 matcherna har vi släppt in 8 mål vid lika styrka. Ta med er det när ni spekulerar i om Brynäs är så värdelösa just nu. Det är BP & PP som fallerat helt. Inte ALLT.
+ 2