Inlägg: 2838114
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
Jag är så jävla förbannad och trött på den här skiten nu. Mentalt bromsa sig in i ett slutspel, rada upp fyra förluster och inte bredda innan deadline. Jag hoppas man vet vad man gör, för detta känns skit.
När sen domarna är så jävla dåliga utöver hur dåliga vi är, då går fan topplocket. Stänger av skiten för ikväll och ber till valfri hockeygud att Bobby mfl kommer tillbaka.
När sen domarna är så jävla dåliga utöver hur dåliga vi är, då går fan topplocket. Stänger av skiten för ikväll och ber till valfri hockeygud att Bobby mfl kommer tillbaka.
+ 4