Inlägg: 2838207
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
gwl: OK, peka gärna ut vart jag har givit upp? Skrev tidigare att jag inte är så orolig om vi får tillbaka spelare t ex.
Angående att bredda, du tror inte det fanns en enda spelare tillgänglig som kunde breddat forwardssidan? Istället för att hoppas att vi helt magiskt slipper skador.
Om de fyra raka förlusterna, dåliga vanorna m.m får betydelse, det får vi se. Men att inte ens kunna höja en orolig tanke över det.. det är nog snarare onyanserat.
Angående att bredda, du tror inte det fanns en enda spelare tillgänglig som kunde breddat forwardssidan? Istället för att hoppas att vi helt magiskt slipper skador.
Om de fyra raka förlusterna, dåliga vanorna m.m får betydelse, det får vi se. Men att inte ens kunna höja en orolig tanke över det.. det är nog snarare onyanserat.
2: Tror inte det har någon betydelse alls.
3: Ja många här inne har väldigt dåligt psyke, ger upp så fort det blåser emot.