Inlägg: 2838229
Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
Zappaholic: Luktar Växjö lång väg i kvarten….med nuvarande form tror jag inte vi fixar det….
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
JanT:
Nä mot Växjö blir det med stor sannolikhet respass.
Mot Timrå är oddsen bättre, ben ändå otrevliga.
Tror i alla fall vi får minst 3 hemmamatcher i slutspelet dock...
Nä mot Växjö blir det med stor sannolikhet respass.
Mot Timrå är oddsen bättre, ben ändå otrevliga.
Tror i alla fall vi får minst 3 hemmamatcher i slutspelet dock...
Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
Tycker vårt 5 mot 5 spel är stabilt och bra! Senaste tiden har ju dock vårt PP och BP vart uselt.
Tur att det är slutspelshockey snart, där det ofta blir minimalt med utvisningar då💪🏼
Tur att det är slutspelshockey snart, där det ofta blir minimalt med utvisningar då💪🏼
+ 4