Inlägg: 2839928
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
bradberry: vissa saknar inte hästen förens stallet är tomt!
Tycker Lindblom och Rödin vart märkbart sämre än Indrasis just när dem spelar på hans plats.
Svrcek gav ju energi som fan, men uträttade ändå inte mycket han heller.
Tycker Lindblom och Rödin vart märkbart sämre än Indrasis just när dem spelar på hans plats.
Svrcek gav ju energi som fan, men uträttade ändå inte mycket han heller.
+ 1
Sv: A proposito de nada
bradberry: Man vet inte vad man har förrän man har förlorat det ;)
För övrigt, kan man kolla någon HV-match utan att de ska visa match sju 2017?
För övrigt, kan man kolla någon HV-match utan att de ska visa match sju 2017?
+ 4
Indrasis har avancerat från hackkyckling till efterlängtad.
Receptet?
Inte spela alls…😂