Inlägg: 2840422
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Försvarsspelet är horribelt dåligt från båda lagen. Plågsamt att titta på....
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
JanT: Om ni vill se nått roligt.
Kolla när HV får PP i sista perioden vid ca 11-12 min.
Se när tanten, 60 plus i kappa och sjal blir förbannad och ställer sig upp och pekar finger inte 1 gång utan 2 gånger. Episkt.
Sen säger dom att det är en maskulin stämning på läktarna. Jojo😀
Kolla när HV får PP i sista perioden vid ca 11-12 min.
Se när tanten, 60 plus i kappa och sjal blir förbannad och ställer sig upp och pekar finger inte 1 gång utan 2 gånger. Episkt.
Sen säger dom att det är en maskulin stämning på läktarna. Jojo😀
+ 1