Inlägg: 2840523
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
SuneMangs: Fint att de allra flesta (förutom Benns fru) verkar trivas bra här:
”Hur ser du på en fortsättning i Sverige?
- Jag skulle älska, om jag bestämmer mig för att spela nästa år också så känner jag att jag bara vill komma tillbaka.
Så det är Brynäs eller inget?
- Jag vet inte säkert. Men ja, ”pretty much”. Vi är bekväma här, vi gillar att vara här och vi trivs i staden. Barnen går på förskolan och har fått kompisar där. Vi känner oss ganska hemma här, säger han och avslutar:
- Men vi får se vad som händer. Jag vet inte ännu.”
”Hur ser du på en fortsättning i Sverige?
- Jag skulle älska, om jag bestämmer mig för att spela nästa år också så känner jag att jag bara vill komma tillbaka.
Så det är Brynäs eller inget?
- Jag vet inte säkert. Men ja, ”pretty much”. Vi är bekväma här, vi gillar att vara här och vi trivs i staden. Barnen går på förskolan och har fått kompisar där. Vi känner oss ganska hemma här, säger han och avslutar:
- Men vi får se vad som händer. Jag vet inte ännu.”
+ 3