Inlägg: 2845832
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Petter stod ju i mål 98-99. Han har nog inte hämtat sig från Bisset hattrick än... ?
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Ticko : Jag tycker alla bisittare och experter i studion har öst beröm över Brynäs hela säsongen. De har plockat fram och belyst siffror som visar hur Brynäs ligger i topp o.s.v.
Att man inte öser beröm efter gårdagens insats ser jag som ett friskhetstecken.
Att man inte öser beröm efter gårdagens insats ser jag som ett friskhetstecken.
+ 1