Inlägg: 2845890
Sv: A proposito de nada
mattias - 74: De tänker förmodligen främst på Frölundas fans och på att deras egna medarbetare inte ska behöva åka långt?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja:
Nu säger Westberg " titta och njut " när de zoomar in klacken i Frölunda
Sparka idioten
Är ju tydligt vilka han håller på. han kan kommentera kval till division 2 istället
Nu säger Westberg " titta och njut " när de zoomar in klacken i Frölunda
Sparka idioten
Är ju tydligt vilka han håller på. han kan kommentera kval till division 2 istället
+ 9
Sv: A proposito de nada
Peja:
Varför skall en Frölundaikon samt en annan supporter till Frölunda få kommentera deras matcher?
Jag tycker det är fel
Varför skall en Frölundaikon samt en annan supporter till Frölunda få kommentera deras matcher?
Jag tycker det är fel
+ 5