Inlägg: 2845994
Sv: A proposito de nada
Knallhatten: Hanneborg har gjort en usel säsong i Västerås. Mycket därför som Korhonen fick stå så många matcher. Otroligt att just Hanneborg är Färjestads trea.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: de har väl någon keeoer från Bofors de kan kalla in om/när de spelat klart. Fram tills dess får de det tufft
Sv: A proposito de nada
Peja: Nyfiken fråga. Är inte det lite av en nödlösning efter allt kaos i FBK? Tanken var väl att Lindbäck skulle vara trea. Och då borde ju Hanneborg varit tänkt som fjärdemålvakt. Sen lämnade Clara och det blev lite "oj, detta hade vi inte räknat med" och så sitter de i skiten.
+ 1