Inlägg: 2850833
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Spelar ingen roll vem som står i mål när utespelarna spelar som livrädda småpojkar.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Oj vad det luktar kiss ända till Gästrikland................
Jaha nu fattar jag, Brynäsarna har inga skenor på skridskorna, det är därför dom går på isen
Bara inse att gå hockeyn INTE har någon framtid.
Jaha nu fattar jag, Brynäsarna har inga skenor på skridskorna, det är därför dom går på isen
Bara inse att gå hockeyn INTE har någon framtid.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Källgrens fel? Har ni sett utespelarna? Alla är kassa, riktigt jävla dagis på plan och på vissa här inne.
+ 2