Inlägg: 2851601
Svarskommentarer
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Oj oj oj vilken läxa vi fick.
Värt att ta med sig efter denna match:
* D’Austos kommer inte få ett NHL kontrakt efter detta slutspel.
* Att Källgren inte ens kommer ut till andra perioden utan låter tredje målvakten sitta på bänken…vilket svagt pannben på Källgren.
* Djoos….svagare värvning som kostat så mycket.
* Fattar inte varför Jacob Bengtsson inte fått chansen.
* Ta hem Hugo Lejon snarast!
* Satsa All in på Ludvig Persson nu!
Värt att ta med sig efter denna match:
* D’Austos kommer inte få ett NHL kontrakt efter detta slutspel.
* Att Källgren inte ens kommer ut till andra perioden utan låter tredje målvakten sitta på bänken…vilket svagt pannben på Källgren.
* Djoos….svagare värvning som kostat så mycket.
* Fattar inte varför Jacob Bengtsson inte fått chansen.
* Ta hem Hugo Lejon snarast!
* Satsa All in på Ludvig Persson nu!
+ 6