Inlägg: 2854091
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Allvarligt... Vi har just vunnit en viktig match men ändå sitter ett gäng personer och tjafsar värre än förskolebarn om vem som skrev vad och mör och varför o fan vet vad. Tröttsamt! Kan ni inte bara blocka er själva från internet tills ni vuxit upp.
+ 21
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
dabif: Du har helt rätt. Ha en fortsatt trevlig kväll och jag ber om ursäkt.
+ 1
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
dabif: Ja ursäkta mig att jag blir irriterad över att det ljugs om vad jag skrivit.
+ 2