Inlägg: 2855879
Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
Snyggt! Extra skönt tysta kommentarerna som älskar att snacka upp Malmö. Extra skönt med kampmål!
+ 6
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
Supportern: Så snyggt av Söderström på blå och sen lite stolpe in efter det.
+ 1
Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
Supportern: Så sjukt jävla snyggt av Lindblom.
Står och tar stryk x4 gånger, håller sig lugn och fixar ett mål.
Så jävla bra!
Står och tar stryk x4 gånger, håller sig lugn och fixar ett mål.
Så jävla bra!
+ 11
Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
Äckel ivar crosscheckar #23 3 ggr på raken och sop joel i studion kallar det för kamp…
Solklar hög klubba på trivigno i slutet också men givetvis släpper zebrorna den
Solklar hög klubba på trivigno i slutet också men givetvis släpper zebrorna den
+ 1
Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
Supportern: Katten var Katten på blå, underbart att se, hockey-poesi
+ 2