Inlägg: 2857441
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
SuneMangs:
Kommer självklart vara besviken om vi skulle åka ut mot SAIK, men kan redan nu säga att oavsett hur det går nu så är det A++ den här säsongen.
Kan inte se at vi går in i den här serien som favoriter, kan vara nåt som gynnar oss.
Var ju med dom förutsättningarna vi lyckades så bra tidigt på säsongen.
Kommer självklart vara besviken om vi skulle åka ut mot SAIK, men kan redan nu säga att oavsett hur det går nu så är det A++ den här säsongen.
Kan inte se at vi går in i den här serien som favoriter, kan vara nåt som gynnar oss.
Var ju med dom förutsättningarna vi lyckades så bra tidigt på säsongen.
+ 4
Bara att sätta vår tro till Silfverberg, Gälla, Källgren, Rödda och alla andra nu.