Inlägg: 2858600
Sv: A proposito de nada
Hållander lämnar för NHL och en del tycker han är bäst i SHL men jag skulle gärna säga någon Frölunda spelare men undrar om inte Silverberg är den bäste åtminstone viktigaste spelaren i SHL! Vad tycker ni?
+ 11
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Rulltårtan : Att Hållander går till NHL är rimligt, men att Lundmark(!) får kontrakt där borta känns bara skumt.
Hoppas för övrigt att Viggo Gustafsson finns på radarn. Spännande spelare.
Tror också att Silfverberg är ligans MVP.
Hoppas för övrigt att Viggo Gustafsson finns på radarn. Spännande spelare.
Tror också att Silfverberg är ligans MVP.
+ 6