Inlägg: 2861849
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Zappaholic: Om du gråter & är bäbis så kanske du har någon vuxen hemma som kan trösta dig.
Bedrövlig inställning och jävligt vekt, det var Brynäs start av matchen det såg som sagt alla på forumet.
Bedrövlig inställning och jävligt vekt, det var Brynäs start av matchen det såg som sagt alla på forumet.
+ 2
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Zappaholic: är det bättre att gråta som en bebis över de som framför åsikter?
Bra BP iaf. Det var ett positivt ljus i källaren..
Bra BP iaf. Det var ett positivt ljus i källaren..
+ 3
Måste man per automatik gråta som en bebis i forumet bara därför?