Inlägg: 2861870
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Zappaholic: Allt är som vanligt en blekare start så har all medgångssuppotrar vaknat och spyr galla på enskilda spelare
+ 2
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
För att summera slutet av perioden. Jävligt viktigt att det bara står 2-0. 3 och vi hade gått samma öde till mötes som SKE sist. Men 2-0 är ett helt annat djur att börja ta ikapp. Nästa mål måste vi göra helt enkelt. Tror SKE kommer komma ut liknande som i första. Då hoppas jag vi möter upp aggressiviteten och inte blir passiva.
+ 2
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Min sambo tittar på matchen med mej och frågade varför inte Brynäs tacklas.
Det kommer ifrån en som inte kollar på så mycket hockey
Det kommer ifrån en som inte kollar på så mycket hockey
+ 1
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Zappaholic: gjorde just det, saknas tydligen lite självinsikt hos vissa..
Snabbt mål och vi är med i matchen, 3-0 och vi kan få problem.
Snabbt mål och vi är med i matchen, 3-0 och vi kan få problem.