Inlägg: 2862071
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Zzz: håller med.. Ställ silverberg framför mål så saik får fundera lite
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Brynäs känns fortfarande som ett lag som ibland skiter fullständigt i att göra jobbet.
Även om man gjort en fin säsong som finns det tendenser kvar från usel-åren jag som avskyr, och inte upplever att andra lag dras med. Som att inte komma till jobbet och tävla.
Även om man gjort en fin säsong som finns det tendenser kvar från usel-åren jag som avskyr, och inte upplever att andra lag dras med. Som att inte komma till jobbet och tävla.
+ 6
I 3 mot 5 så skär Skellefteå tydligt av Silfverberg från spelet, då tiltar det för de övriga fyra samt att Vesel verkar ha tvål på klubban. Det måste väl finns fler alternativ än att sätta upp Silfverberg på skott?