Inlägg: 2862094
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Skrik-Lena och Petter sitter och småputtrar och trivs väldigt bra med livet just nu. Vila folk nu och ladda om till torsdag.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
rafalski: Ja kommer det inte en reducering snart så är det bara att dra ner tempot i tredje och spara energi till torsdag. Ny match och nya förutsättningar
+ 1