Inlägg: 2862164
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Anders Berg: tydligt att vi behöver få in en annan typ av spelare till nästa år. Många som gömmer sig och viker ner sig när det brinner till. Saik har som sagt förstått vad som krävs.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Supportern: viker ner sig?? Vi gör en dålig match..vi är i semi...Saik på bortaplan..nykomlingar...vunnit två ligor i rad ett slutspel o i semi nu...Jo vi viker ner oss...herregud!!!
+ 4