Inlägg: 2862205
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Supportern: Att vi vann de första två matcherna betyder inte ett skit eller?
+ 3
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
OveJärnkrok: men nu är det bortaplan och 3 av 4 bortamatcherna har vi varit under isen.
Bra att vi fortsatt har hemmaplansfördel iaf. Men blir tufft mentalt på lördag.
Bra att vi fortsatt har hemmaplansfördel iaf. Men blir tufft mentalt på lördag.
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
OveJärnkrok: Vinna tredje perioden måste vara målet ikväll. Skulle vi dessutom hålla tät så ser jag det som en bonus.
+ 3
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Nu får.f**n domarna börja ta utvisningar på deras solklara fasthållningar i VARENDA närkamp! När.blev det tillåtet?
🤬🤬🤬🤬🤬
🤬🤬🤬🤬🤬
+ 5