Inlägg: 2862224
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Gavve: Straffar måste ju va lättare för målvakten, dels hinner han vara redo men även tänka igenom var strafflägagren brukar lägga sina straffar. De har såklart ganska god koll på vem och hur de brukar lägga straffar. Vid friläge har dem inte det övertaget.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
dabif: Jag tycker också så. Men det borde ju betyda att om man inte kritiserar målvakten för insläppt mål på straff (där det bör vara lättare som vi är eniga om) så hur kan man då kritisera målvakten för insläppt mål på friläge (som vi tycker är svårare)?
+ 1